اطلاعات ضروری برای موفقیت در فروش

جهت خوب یت در فروش بایستی در آمادگی ایجاد کرد.آماده نبودن برای بازاریابی و فروش ،آماده شدن برای شکست است.یکی از لازم ه های آمادگی در حوزه بازاریابی و فروش داشتن اطلاعات است. داشتن اطلاعات و دانش تا حدود بسياري خوب یت در فروش را تضمین می نماید .در این مطلب به ۳ نوع اطلاعات که جهت دستیابی به خوب یت در فروش می بایست داشته باشید اشاره می کنیم:

appconsultant اطلاعات ضروری برای موفقیت در فروش
خرید نمونه سوال

فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش

۲)اطلاعات در رابطه با محصول و شرکـت :

فروشندگان خوب در کار خود کارشناس هستند .شما صرفا با داشتن فن بیان خوب نمی توانید یک فروشنده خوب باشید.شما می بایست با ادبیات کار ،خصوصیات ی محصول خود و تاریخچه کمپانی خود آشنا باشید.شما باید قبل از جلسات حضوری فروش یا بازاریابی تلفنی در رابطه فرآیند فروش راهنمای ببینید.

شما برای خوب یت در فروش باید حداقل جواب سوالات زیر را بدانید :

من چه کالاها ی می فروشم؟
کالاها من چه خصوصیات نقاط تمایزی دارند؟
شرکت من چه سوابق افتخاراتی دارد؟
فرآیند فروش تسویه حساب با مشتری به چه صورت است؟

۲)اطلاعات در رابطه با رقبا:

کمتر بازاری وجود دارد که در آن رقابت وجود نداشته باشد.حتی اگر رقبای مستقیم نباشند ،رقبای غیر مستقیم که کالای جانشین هستند در بازار وجود دارند.در بازاریابی تلفنی حضوری مشتری در پس ذهنش سوال وجود دارد. جهت چه باید شما را گزینش کنم از رقبای شما خرید نکنم؟ما جهت اینکه در طول مذاکرات تلفنی یا حضوری خود بتوانیم به پرسش جواب بدهیم بایستی در مورد رقبا به بهتر ی مطالعه کرده باشیم نقاط قوت ضعف آن ها را به بهتر ی بشناسیم.

در رابطه با رقبا بایستی حداقل جواب پرسشها زیر را بدانیم :

رقبای اصلی من چه افرادی هستند ؟
بازار هدف رقبا کجاست؟
نقاط قوت ضعف رقبا چیست؟
ویژگی ها ی رقابتی رقبا چیست؟
قیمت فرآیند فروش رقبا چیست؟

۳)اطلاعات در رابطه با بازار هدف:

جهت خوب یت در فروش و بازاریابی بایستی بازار را بخش بندی کنیم یک یا چند بخش از آن را به عنوان بازار هدف گزینش کنیم.در این رابطه بایستی جواب سوالات زیر را بدانیم :

شما به کدام بخش از بازار می خواهید محصولات را بفروشید؟ در کدام از بخش های بازار مشتری دارید؟ در یک بخش ویِژگزینشه از بازار تجربه دارید و یا مطالعاتی داشته اید؟
چرا آن سری از بازار را انتخاب کرده اید؟ رقابت در آن سری از بازار کم تر است؟ مزیت رقابتی خاصی دارید؟ شما در آن پارت از بازار تکنولوژی خاصی هستید؟
سمت شغلی خریدار شما چیست؟ مدیر بازاریابی است؟ آیا مدیر علت کارخانه یا مسئول تدارکات؟
آیا شما با دفتر اصلی باید حرف بکنید و یا شعبات زیر مجموعه می توانند تصمیم گیری کنند؟
شرکت هایی که شما به عنوان بازار هدف انتخاب کرده اید چه اندازه مصرفی بایستی داشته باشند؟ چه اندازه ایی می بایست باشند ؟

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

خرید vps خرید vps ارزان خرید سرور مجازی خرید سرور مجازی ارزان خرید وی پی اس خرید وی پی اس ارزان خرید فیلترشکن خرید vpn خرید vpn ارزان خرید vpn خرید vpn
ارزان
دانلود آهنگ جدید
نمونه سوالات
دانلود فیلم بزرگسال
دانلود آهنگ جدید ایرانی
عاشقانه
کاشمر
نسیم سافت
یکم عاشقانه
یکم عاشقانهکاشمردانلود آهنگ جدیدکلی فروشیسئو و بهينه سازيدانلود آهنگ جديدسايت تفريحي و سرگرمينسيم سافتنمونه سوال امتحان
دانلود آهنگ جدید ایرانی