حل ارور های رایج در کانکشن (اتصال به سرویس) + آموزش رفع آنها

حل ارور های رایج در اتصال به سرویس :کاهش پینگ (به ترتیب شماره ارور)

شماره ارور چیست ؟ به تصویر زیر دقت کنید . همانطور که عبارت Error 629 با کادر قرمز مشخص شده است، عدد ۶۲۹ در این حالت شماره ارور می باشد .

شماره ارور ها بسته به نوع isp و سیستم عامل و … متفاوت هستند . برای حل ارور های رایج در استفاده از سرویس ما، ابتدا شماره ارور را به یاد بسپارید و به دنبال راه حل آن در ادامه این آموزش باشید .

%D8%AD%D9%84 %D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C %D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%AC %D9%85%D9%88%D8%AF%D9%85 حل ارور های رایج در کانکشن (اتصال به سرویس) + آموزش رفع آنها

حل ارورهای رایج مودم کاهش پینگ

قبل از پرداختن به ارور های رایج، http://godping.ir/مشکلی که برای بعضی کاربران پیش می آید را شرح می دهیم .

مشکل : وصل شدن به سرویس کاهش پینگ / سرویس تبدیل اینترانت به اینترنت اما باز نشدن سایت و وارد نشدن به بازی .

حل مشکل : این مشکل معمولا به دلیل تنظیمات فایروال خود ویندوز یا فایروال آنتی ویروس می باشد. ساده ترین روش برای حل این مشکل خاموش کردن فایروال می باشد. در ویندوز ۷ به قسمت control panel -> system and security -> windows firewall -> advanced setting رفته و روی windwos firewall properties کلیک کنید و برای domain و private و public فایروال را off کنید. (آموزش غیرفعال سازی آنتی ویروس Eset Smart Security پایین همین مطلب قرار داده شده)

اگر مشکل حل نشد، از CMD یا RUN ویندوز دستور پینگ را اجرا کنید (برای نمونه : ping 8.8.8.8) و اطمینان حاصل کنید که پینگ میگیرید . هر دو سرور را با هر دو پروتوکل PPTP و LT2P امتحان فرمایید . اگر مشکل هم چنان پابرجا بود این روش ها را امتحان کنید :

۱٫ تنظیمات پ.ر.و.ک.س.ی مرورگر خود را چک کنید.

۲٫ این آموزش را ببینید : برای ویندوز Xp – برای ویندوز ۷ و ۸

۳٫ این فایل را دریافت کرده و از حالت فشرده خارج کنید. سپس بر روی سیستم خود اجرا نمایید . سیستم را Restart کنید .

—————————————

ارور های رایج که هنگام وصل شدن از طریق کانکشن به سرویس ما رخ می دهد به شرح زیر می باشد :

ERROR 605 : سيستم شما قادر به باز کردن port بر روي windows نمي باشد و حتما نرم افزاري بر روي سيستم خود داريد که جلوي اين کار را ميگيرد .

—————————————

Error 619 : بیشتر زمانی با این ارور مواجه می شوید که پروتوکل PPTP در شبکه مسدود شده است . در این حالت پروتوکل L2TP را نیز تست کنید. احتمال دیگر اینکه سیستم شما نیاز به Restart دارد . در صورت حل نشدن مشکل با پشتیبانی Isp در میان بگذارید .

—————————————

۶۲۱ – ۶۲۲ – ۶۲۳ – ۶۲۴ – ۶۲۵ : شما بايد کانکش v*p*n را به صورت دستي بر روي کامپيوتر خود بسازيد (نحوه ساخت کانکشن PPTP در ویندوز)

—————————————

ERROR 691 : نام کاربری و پسورد را اشتباه وارد کرده اید . در وارد کردن آن دقت فرمایید (ترجیحا نام کاربری و پسورد را کپی پیست کنید)

—————————————

ERROR 711 : به این صورت عمل کنید :
پنجره Run را باز کرده و تایپ کنید : services.msc
سپس در پنجره باز شده به ترتیب روی موارد زیر کلیک راست کرده و Propertise را کلیک کنید .

شما می بایست Startup Type همگی را روی Automatic بگذارید و پس از فشردن دکمه Ok سیستم را ریستارت کنید.

Remote Access Auto Connection Manager

Remote Access Connection Manager

Telephony

Windows Remote Management – WS-Management

TCP/IP NetBIOS Helper

Plug and Play

Windows Event Log

اگر مشکل حل نشد کامنت ارسال کنید

————————————————–

ERROR 721 , 720 : این ارور ۲ دلیل دارد :

۱٫ فایروال کامپیوتر شما روشن می باشد ۲٫ شبکه داخلی و یا شرکت ارایه دهنده اینترنت شما، دسترسی به V–P–N رو از کار انداخته است
ابتدا فایروال سیستم + آنتی ویروس را غیر فعال کنید ((آموزش غیرفعال سازی آنتی ویروس Eset Smart Security پایین همین مطلب قرار داده شده)) و دوباره امتحان کنید. اگر مشکل حل نشد هر دو سرویس PPTP و L2TP را نیز تست کنید.اگر باز هم به مشکل برخوردید با پشتیبانی اینترنت خود تماس بگیرید و مساله را با آنها در میان بگذارید . (دیدن این آموزش هم پیشنهاد میشود)
اگر در استفاده از پروتوکل L2TP مشکل دارید،این فایل را دریافت کرده و از حالت فشرده خارج کنید. سپس بر روی سیستم خود اجرا نمایید . سیستم را Restart کنید .
—————————————
Error 789 : این Error در پروتوکل L2TP احتمال دارد پیش آید .سعی کنید به جای آن از PPTP استفاده کنید.
اگر در استفاده از پروتوکل L2TP مشکل دارید،این فایل را دریافت کرده و از حالت فشرده خارج کنید. سپس بر روی سیستم خود اجرا نمایید . سیستم را Restart کنید .
اگر مشکل برطرف نشد، فایروال سیستم + آنتی ویروس خود را غیر فعال کرده و دوباره امتحان فرمایید . (آموزش غیرفعال سازی آنتی ویروس Eset Smart Security پایین همین مطلب قرار داده شده)
—————————————
Error 807 , 806 : ابتدا از خاموش بودن فایروال سیستم خود مطمئن شوید . سپس این فایل را دانلود کنید .
فایل را از حالت فشرده خارج و آن را اجرا کنید . مطابق تصویر زیر عمل کنید و بر روی Ok کلیک نمایید. سیستم را Restart کنید .
حل مشکل ارور ۸۰۷ و ۸۰۶

%D8%AD%D9%84 %D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84 %D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1 807 %D9%88 806 حل ارور های رایج در کانکشن (اتصال به سرویس) + آموزش رفع آنها
—————————————

Error 809 : پورت L2TP بر روی اینترنت شما بسته شده .

این آموزش را طی کنید شاید مشکل حل شد : این فایل را دریافت کرده و از حالت فشرده خارج کنید. سپس بر روی سیستم خود اجرا نمایید . سیستم را Restart کنید .

اگر مشکل برطرف نشد، احتمالا مشکل از سمت فایروال یا آنتی ویروس سیستم شما می باشد . لذا هر دو را غیر فعال کرده و دوباره امتحان فرمایید .

(آموزش غیرفعال سازی آنتی ویروس Eset Smart Security پایین همین مطلب قرار داده شده)

آموزش غیرفعال سازی آنتی ویروس Eset Smart Security :

انتی ویروس رو باز کنید. در محیط برنامه دکمه F5 رو بزنید تا به قسمت تنظیمات برید. بعد برید به قسمت Network و قسمت Personal firewall رو باز کنید در قسمت System integration گزینه Personal firewall is completely disabled رو انتخاب کنید و ok کنید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

خرید vps خرید vps ارزان خرید سرور مجازی خرید سرور مجازی ارزان خرید وی پی اس خرید وی پی اس ارزان خرید فیلترشکن خرید vpn خرید vpn ارزان خرید vpn خرید vpn
ارزان
دانلود آهنگ جدید
نمونه سوالات
دانلود فیلم بزرگسال
دانلود آهنگ جدید ایرانی
عاشقانه
کاشمر
نسیم سافت
یکم عاشقانه
یکم عاشقانهکاشمردانلود آهنگ جدیدکلی فروشیسئو و بهينه سازيدانلود آهنگ جديدسايت تفريحي و سرگرمينسيم سافتنمونه سوال امتحان
دانلود آهنگ جدید ایرانی